חה"כ מוסי רז: "אצביע עם המשמעת הקואליציונית אבל אין משמעת"

אבי יעקב No Comments on חה"כ מוסי רז: "אצביע עם המשמעת הקואליציונית אבל אין משמעת"

איש מר"צ חבר הכנסת מוסי רז בראיון ל"מהדורת סוף השבוע": חברת הכנסת זועבי מייצגת את מדינת ישראל ולא את ההמנון שלה. אנחנו במדינה יהודית ודמוקרטית, ובמגילת העצמאות היא מתחייבת לתת שיוויון זכויות לכל אזרחיה" | ,אני מתנגד להגדלת הפנסיות התקציביות, אשמע למשמעת הקואליציונית אם תהיה כזאת. יש כאן סחטנות" אמר רז

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חבר הכנסת מוסי רז מסיעת מר"צ בראיון ל"מהדורת סוף השבוע" עם איתי גדסי ויענקל'ה פרידמן: "חברת הכנסת זועבי מייצגת את מדינת ישראל ולא את ההמנון שלה. חברת הכנסת מונתה במדינה יהודית ודמוקרטית, מדינת ישראל הבטיחה לתת שיוויון זכויות לאזרחיה לפי עקרונות מגילת העצמאות. השגרירים שבעד השלום ומתנגדים למלחמה הם לא לגיטימיים? השגריר צריך לייצג, היא קונסולית מסחרית היא לא שגריר דעתה לגיטימית ולכן אפשר לקבל את מינוייה".

"הממשלה בארבע השנים האחרונות מינתה שרים רבים, הממשלה לא תקבל מכה הכנסת קיבלה חבר כנסת מצוין. אני מכיר את חילוקי הדעות דעתו של אבידר על הממשלה חזקה יותר מכל הנבחרים בקואליציה. הציבור היהודי ערבי, המאבק למען הסביבה והבריאות – בתחומים האלו יש התקדמות אדירה. וכמובן, הדבק שמדביק את הקואליציה הוא האלטרנטיבה הכהניסטית, ואני מתכוון לתלמידיו של כהנא שאני לא רוצה לנקוב בשמם".

"אני מתנגד להגדלת הפנסיות לאנשי צה"ל, אני אצביע עם המשמעת הקואליציונית אבל אין משמעת. אני מתנגד רעיונית, מופעלת סחטנות מצד שר הביטחון ואנחנו נתגבר על זה. הטענה של גנץ שזה הוחלט בממשלה. אבל זה גם מה שאני אומר יש כאן הרבה סיעות בממשלה, אבל זו הסיבה היחידה להצדקת המהלך. ככה זה לא עובד".

 



0 תגובות